گل آرایی

هر چیز که درباره گل آرایی باید بدانید

گل آرایی

هر چیز که درباره گل آرایی باید بدانید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شما بسیار خوش شانس هستید که امکان مطالعه این مقاله و نحوه خرید گل رز را خواهید داشت . خرید گل رز بسیار کار سخت و پرچالشی است . توصیه اکید من این است که در ابتدا بتوانید رز با مرغوب را از رز نامرغوب تشخیص دهید . در اینجا به نکات کوزه گری آن اشاره می کنیم . در صورتی که تمایل داری یک سورپرایز بزرگ را مدیریت کنید . باید بدانید هر گل رز برای چه مناسبتی مناسب است . چه تعداد شاخه از چه رنگی می بایست تهیه کنید . توصیه می کنیم قبل از خرید حتما ایده های خاص گل آرایی پینترست و گل فروشی آنلاین بوی گل را بررسی کنید.

آموزش تشخیص رز مرغوب از رز نامرغوب

بنابر گفته آموزشگاه گل آرایی بوی گل  ؛ اولین و بزرگ ترین آموزشگاه گل آرایی در ایران

مراحل تشخیص رز مرغوب :

  • بررسی سرگل و سفت بودن سرگل به مانند یک تخم مرغ !
  •  سفید بودن انتها ساقه
  •  تازگی برگ های انتها ساقه
  •  شفاف بودن گلبرگ ها و نداشتن لک

نکته : برخی از گل های رز به دلیل نژاد خاص آن ها ، شامل مورد 1 نمی شود ( 15 درصد از رز ها به خودی خود ، نرم هستند )

 

جایگزین گل رز در زمان مناسبت های خاص !

دسته گل قلب ولنتاین

خرید گل طبیعی همیشه چالش های خاص خود را دارد . اما گل رز برای چه مناسبت هایی مناسب است ؟ اگر به دنبال شاد کردن دل شریک زندگیتان هستید و بزودی سالگرد شما است . گل رز یک انتخاب عالی است . البته اگر در نزدیکی مناسبت های خاصی مثل ولنتاین ، روز مادر ، شب یلدا و … نیستید ! زیرا قیمت گل رز در مناسبت ها سر به فلک می کشد . لذا بهتر است از گل هایی مانند میخک شاخه ای بهره ببرید . این گل زیبا با قیمت مناسب می توند یک شاهکار هنری خلق کند . نمونه آن را در بالا می توانید مشاهده کنید .

 

در چه زمانی گل رز خریداری کنیم ؟

در هنگامی که نزدیک مناسبت خاصی نیستیم . مناسبت هایی مانند روز مادر ، روز پدر ، ولنتاین ، شب یلدا ، کریسمس ، هالووین و … زمان مناسبی برای خرید گل رز نیست . بهتر است صبر کنید تا مناسبت ها به پایان برسند . اما به طور معمول گل رز در زمستان گران تر است . این به دلیل سرد شدن هوا و کمیاب شدن رز است . ضمنا اکثر مناسبت ها نیز در زمستان می باشد . بنابر این اگر به دنبال صرفه جویی هستید . پیشنهاد ما خرید گل های زیبا و ارزان تر است .

الا بلا گل رز می خوام !

خرید گل رز ولنتاین

خرید گل رز در مناسب های خاص همیشه گران است . اما راه خرید یک رز مرغوب و ارزان چیست ؟ پیشنهاد من به شما خرید از یک گل فروشی آنلاین و حرفه ای است . گل فروشی آنلاین بوی گل با دارا بودن بیش از 350 نیرو گل آرا حرفه ای آماده ارایه خدمات گل آرایی به شما با بهترین قیمت و متریال است . کافی است به دسته بندی فروشگاهی بوی گل سری بزنید . انواع گل ها در دسته های مختلف قابل رویت است . از پرفروش ترین دسته بندی ها ، دسته ارسال باکس گل است .

 

در مناسبت ولنتاین کدام گل رز را خریداری کنم ؟

ولنتاین از آن دسته مناسبت هایی است که قیمت گل رز را سر به فلک می کشاند ! اما راهکار چیست ؟ خرید گل رز درجه دو و سه بهترین چاره برای مدیریت و کاهش هزینه ها است . از گل فروش آنلاین یا گل فروشی محله درخواست کنید از گل هایی با کیفیت درجه 2 یا 3 در تزیین استفاده کند . اگر تازگی گل ها برای شما مهم است . چاره جز پرداخت مبالغ میلیونی ندارید . بهترین نوع گل رز در ولنتاین ، گل ها رز بازشونده هستند . بعضی از گل های رز همیشه بسته می مانند که نژاد های ارزان تر این گل هستند .

باکس گل رز چطور قیمت گذاری می شود ؟

استفاده از رز های با کیفیت سبب می شود که قیمت باکس گل شما بسیار بالا برود . اگر به دنبال یک باکس گل فوق العاده هستید . اصلا خسیس نشوید و به خوبی هزینه کنید ! یک روز خاص ارزش هزینه کردن را دارد . به خصوص اگر سالگرد ازدواج یا جشن تولد یا حتی ولنتاین است . قطعا یکی از این روز ها را با یک باکس گل بزرگ و هیجان انگیز جشن بگیرید . سعی کنید از کیفیت باکس گل مطمئن شوید . بعضی از باکس ها به دلیل متریال بد استفاده شده ، از زیر آب می دهند .

 

گل های جایگزین و ارزان در زمستان چیست ؟

یکی از گل های لاکچری و ارزان در زمستان گل ارکیده است . گل های ارکیده در سال 2 بار گل می دهند . یکبار در اواخر بهار یکبار در اواخر زمستان ، بنابر این اگر قیمت گل ارکیده در این فصل ارزان است ! تعجب نکنید . فقط دقت کنید که در هنگام خرید گل این را به گل آرا گوشزد کنید . زیرا بعضی از گل آرا ها با سو استفاده از اطلاعات پایین مشتری ، قیمت ارکیده را در زمستان به مانند گل رز رشد می دهند !!! در حالی که گل ارکیده در زمستان بسیار ارزان است . پس با نهایت دقت به خرید گل ارکیده بروید .

گل میخک ، جایگزین مطلوب بعدی

از گل های بسیار زیبا و قیمت مناسب در زمستان می توان به گل میخک شاخه ای اشاره کرد . این گل بسیار زیبا که در رنگ های پاستیلی موجود است . می تواند نوید بخش یک دسته گل خاص و بزرگ باشد . اگر به دنبال صرفه جوبی در هزینه ها هستید . گل میخک می تواند یک جایزگین مناسب برای خرید گل شما باشد . گل میخک در دسته های 25 تایی در بازار گل فروخته می شود . ماندگاری فوق العاده ای دارند و به سادگی خراب نخواهند شد .

گل داوودی ، جایزگینی چیپ !

از قدیم و ندیم ، گل داوودی یک جایزگین ارزان و چیپ بوده است . معمولا زمانی که شخصی را به خسیس بودن متهم می کنند که از این گل به کسی هدیه دهد ! این گل ارزان می تواند هدیه شما را خراب کند . معمولا گل داوودی را در کار های ساده و ضعیف مشاهده می کنید . البته که مزایا خودش را دارد . این گل بسیار در مقابل سرما و گرما سرسخت است . اگر به دنبال ماندگاری گل خود هستید . داوودی انتخاب شماره 1 شما است . البته که اگر بودجه بسیار کمی دارید . نیز گزینه مناسبی است .

بعد از خرید رز چطور از آن نگهداری کنم ؟

برای افزایش ماندگاری گل رز ابتدا گلبرگ های پلاسیده و لک دار آن را با کمی فشار از بقل دربیارید . سپس مقداری آب تصفیه شده درون یک ظرف بریزید . سعی کنید دما آب خنک باشد . در مرحله بعدی برگ های گل رز را کامل بگیرید و مطمئن شوید هیچ برگی درون آب نیست . برگ به علت خاصیت اسیدی که در ترکیب با آب دارد . گل شما را خراب خواهد کرد . سپس با زاویه 45 درجه انتها گل ها را ببرید و آن ها را در آب قرار دهید . هر 2 روز یکبار آب گلدان را تعویض کنید تا به مدت 14 روز از گل زیبای رز لذت ببرید .

راهکار های خرید رز ارزان

در صورتی که قصد دارید رز را با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنید . بهتر است از گل فروشی آنلاین بوی گل این گل را تهیه کنید . گل فروشی بوی گل به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گل رز خود را از گلخانه تهیه می کند . این سبب خواهد شد که بهترین کیفیت رز تقدیم شما شود . ضمنا برای خرید رز ارزان حتما با فروشنده و یا گل فروشی آنلاین هماهنگ کنید تا با استفاده از رز های درجه دو یا سه ، هزینه هارا کاهش دهد . برای اینکار می توانید با گل فروشی بوی گل در ارتباط باشید .

 

چطور بهترین گل رز بازار را تهیه کنم ؟

اگر به دنبال خرید بهترین گل رز بازار گل هستید تا بهترین را تقدیم عزیزان خود کنید . بهتر است با گل فروشی آنلاین بوی گل هماهنگ کنید . ما با جمع آوری بهترین رز های گلخانه های ایران تضمین بهترین کیفیت رز را به شما می دهیم . بدیهی است این کیفیت از گل رز ، بسیار گران خواهد بود . اما اگر به دنبال ارایه یک کار لوکس هستید . هیچ مشکلی نیست و گل فروشی آنلاین بوی گل آمادگی ارایه هر نوع نمونه کاری را دارد .

گل رز را از بازار گل خریداری کنیم ؟

بسیار از عزیزان سوال که بسیار می پرسند . نحوه خرید گل رز از بازار گل است . من به شما این پیشنهاد را نمی دهم . چرا ؟ زیرا خرید گل رز نیازمند تجربه تخصصی و آشنایی با فضای بازار گل دارد . معمولا افرادی که مشغول به کار هستند . اگر شما را تازه کار ببینند ، با گفتن جمله ” بار من ، بار روز است ” گل مانده را به شما با قیمت بالایی خواهند فروخت . ضمنا گل فروشی های آنلاین و گل فروشی ها گل را به شکل عمده تهیه می کنند . بنابر این قیمت تمام شده بسیار کمتر از قیمتی خواهد شد که شما از بازار گل تهیه می کنید .

ولنتاین از رگ گردن به شما نزدیک تر است !

گل ولنتاین بوی گل

اگر به دنبال خرید گل ولنتاین هستید . حتما سری به صفحه فروش ولنتاین بوی گل بزنید . ارایه پکیج های لوکس و ارزان قیمت ، انتخاب را برای شما ساده تر خواهد کرد . بوی گل با ارایه پکیج های گل آرایی در رده قیمتی ، ارزان ، متوسط و لوکس شما را آماده جشن گرفتن این رویداد عاشقانه خواهد کرد . برای مشاهده محصولات گل فروشی به سایت ما مراجعه کنید .

سخن آخر

قطعا به دنبال خرید گل مناسب برای یک رویداد خاص هستید . گل فروشی آنلاین بوی گل آماده ارایه هر نوع سفارش در کمترین قیمت ممکن برای شما است . یکبار خرید از بوی گل را تجربه کنید تا دیگر هیچوقت حس خوب خرید گل را در کنار ما فراموش نکنید ! خرید گل از بوی گل به مانند خوردن یک فنجان قهوه در فضای باز لذت بخش است . برای تماس با ما با شماره 02128424059 تماس بگیرید .

  • ۰۱/۱۱/۲۷
  • بوی گل موسسه بوی گل

آموزش خرید گل رز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی