گل آرایی

هر چیز که درباره گل آرایی باید بدانید

گل آرایی

هر چیز که درباره گل آرایی باید بدانید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نکات خرید مبل

نکات خرید مبل یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که احتمالاً برای خانه خود در نظر گرفته اید ، در اتاق نشیمن این اثاثیه ای است که در آن استراحت می کنیم ، می خوانیم ، می خوریم و می نوشیم ، خانواده و دوستان را سرگرم می کنیم ، تلویزیون می بینیم و حتی می خوابیم ، بنابراین منطقی است که ما وقت خود را برای سرمایه گذاری در اثاثیه که سالها ادامه خواهد داشت صرف کنیم . مدرن باف این سرمایه گذاری را برای شما عزیزان آسان کرده است .

 قصد خرید مبل راحتی جدید را دارید ، توصیه می شود روی یک مبل با کیفیت خوب ، سرمایه گذاری کنید که بتواند سال ها از آن استفاده کنید . اگرچه بیشتر مبل ها از مارک ها یا فروشگاه ها به نظر معتبر می رسند و احساس خوبی به شما می دهند ، کیفیت واقعی را می توان پس از اطلاع از مواد مختلفی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد ، قضاوت کرد. در اینجا یک چک لیست ساده وجود دارد که می تواند به شما در ارزیابی کیفیت مبل قبل از خرید کمک کند.

برای خرید مبل ارزان و به صرفه با توجه به محیط خانه شما نیاز دارید تا سبک دکوراسیون خانه خود را بشناسید و باب آن اثاثیه مناسب را تهیه کنید و از همه مهم تر اندازه دقیقی از فضایی که قصد دارید مبلمان خود را قرار دهید داشته باشید .

 

1- نکات خرید مبل : به عمق مبل توجه کنید !

مبل آدنا

 

نکات خرید مبل ؛ شما می دانید وقتی در حال جستجوی تشک جدید هستید می بایست آن را تست کنید ! خب ، همین تئوری در مورد مبل نیز صدق می کند. مبل متوسط دارای عمق حداقل 60 سانتی متر است که در صورت داشتن پاهای بلند ، فضای کافی برای مانور می دهد و به شما اجازه می دهد اگر حتی کوتاه تر باشید ، حس خوبی داشته باشید . اما عمق صندلی متفاوت است ، بنابراین قطعاً سبک های مختلفی را امتحان کنید تا از حس خوبی برخوردار شوید. وقتی صحبت از ارتفاع صندلی می شود ، اکثر طرح ها بین 45 و 50 سانتی متر ارتفاع دارند. هیچ ارتفاع صحیحی یا غلط وجود ندارد ، بنابراین دوباره سعی کنید قبل از خرید مطمئن شوید که برای همه خانواده مناسب باشد و حس راحتی را به شما انتقال دهد .

همچنین مهم است که در نظر بگیرید که چگونه می خواهید در نشیمن استراحت کنید . به عنوان مثال ، اگر شما دو نفر هستید و شما هر دو دوست دارید با پا های خود بنشینید ، پس بررسی کنید که مبل به اندازه کافی عمیق باشد تا بتواند هر دو شما را در خود جای دهد. یا در صورت داشتن فضای مناسب برای قرار دادن یک صندلی ، حتما ست مناسبی را با توجه به مبل انتخابی خود داشته باشید .

ضمنا اگر ترجیح می دهید روی مبل خود دراز بکشید ، مطمئن شوید که به اندازه کافی طول دارد که شما دراز بکشید .

2- نکات خرید مبل : به نوع متریال و کیفیت آن توجه کنید !

یاپراک

نکات خرید مبل چستر ؛ به اندازه ای که بودجه دارید و می توانید هزینه کنید لطفا سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید زیرا انتخاب متریال با کیفیت ، عمر مفید مبلمان شما را افزایش می دهند و به آن به چشم سرمایه گذاری نگاه کنید . معمولا چارچوب هایی که جنس چوب هستند بهترین کیفیت را دارند . در زمان تهیه چهارچوب های فلزی بسیار محتاط باشید . در نهایت سعی کنید از افرادی که ضمانت خرید به شما ارایه می دهند مبل خود را تهیه کنید .

3-  کوسن ها را بررسی کنید !

مبل نیو چستر اریکا

نکات خرید مبل استیل ؛ به خاطر بسپارید به همان اندازه که متریال های داخل یک مبل بسیار حائز اهمیت است ، متریال های خارجی نیز مهم است . لذا حتما زمان خرید کوسن ها رو به صورت دقیق بررسی کنید

کوسن های با کیفیت معمولا از فوم و پر به صورت کامل پر شده اند و زمان تکیه دادن به آن ها ، احساس راحتی خاصی می کنید . کوسن های تقلبی از فیبر پر شده اند و به مرور زمان شکل و حالت اولیه خود را از دست می دهند . البته اگر بودجه شما اجازه نمی دهد تا کوسن های پر شده از پر را تهیه کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب کوسنی است که ترکیبی از پر و فیبر باشد .

4- تمرکز بر روی جنس پارچه !

مبل آلگا

نکات خرید مبل کلاسیک ؛ خواه به دنبال رنگ و الگویی جسورانه ، الگویی خاص یا خنثی باشید ، انتخاب پارچه اثاثه یا لوازم داخلی اثاثیه شما تأثیر بسزایی در اتاق خواهد گذاشت ، بنابراین با دقت انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که متناسب با طرح شما است. اگر مبل در نزدیکی یک پنجره باشد ، ممکن است مواد طبیعی در نور شدید خورشید محو شوند ، بنابراین به دنبال پارچه مصنوعی بروید. این امر به ویژه در یک خانه شلوغ خانوادگی بسیار مهم است و اگر سگ یا گربه دارید ، پارچه ای را انتخاب کنید که تمیز کردن آن آسان باشد.

5- نکات خرید مبل ؛ اندازه گیری کنید

 

صادقانه هیچ چیز بدتر از خرید مبلمان است که در خانه شما جای نمی گیرد ، بنابراین قبل از انجام هر کاری ، اندازه گیری کنید. با متر اندازه گیری کنید و مطمئن شوید که از حداکثر ابعاد مبل مناسب و متناسب با فضای شما مطمئن هستید.

طبق گفته مهندس رجب زاده مدیریت مدرن باف ، توجه به عرض ( اندازه گیری در پشت مبل ) و عمق  (اندازه گیری از پشت مبل ، به جلو )بسیار مهم است. او می گوید: “اگر قصد خرید اتاق کوچکتر را دارید ، به عمق مبل توجه کنید ، زیرا عمق صندلی از مبل های بزرگتر به اندازه کوچکتر تغییر می کند.” و ارتفاع مبل را در نظر بگیرید ، مخصوصاً اگر اتاق شما دارای قفسه بندی است.

یک نکته برای اطمینان از اینکه مبل شما در فضای شما جای می گیرد این است که شکل مبل خود را از روزنامه بریده و آن را روی زمین در اتاق قرار دهید. مهندس رجب زاده می گوید: “این به شما اجازه می دهد تا فضای کافی را برای سهولت در اطراف آن داشته باشید و فضای کافی برای قفسه ها و سایر وسایل مبلمان و همچنین باز کردن کابینت ها ، درها و پنجره ها را به وجود آورده اید.

در آخر ، ابعاد هر دری و راه پله را بررسی کنید که مبل در هنگام تحویل باید از آن عبور کند .

چک لیست دوم نکات خرید مبل با کیفیت

مبل پاکر (M502)

نکات خرید مبل ؛ راحتی را بررسی کنید :

در طول انتخاب ، روی هر دو گوشه و وسط مبل بنشینید تا از راحتی ، اندازه ، عمق و پشت مبل اطمینان حاصل کنید. اگر قصد استفاده از مبل را به عنوان نیمکت دارید ، روی مبل دراز بکشید تا طول و راحتی آن را بررسی کنید. تمام لبه های مبل را باید لمس کنید و از صاف بودن آن اطمینان حاص کنید و دقت کنید که کنج های مبل نباید لق باشند .

نکات خرید مبل ؛ بررسی کیفیت ساخت :

مبل راحتی چری (M501)

کیفیت فریم چوبی مورد استفاده در ساخت مبل ، استحکام  مبل را تعیین می کند. یک قاب مبل با کیفیت خوب از گونه های خشک شده از کوره چوب مانند چوب بلوط ، ششام ، گردو و افرا ساخته شده است. درجه های پایین مبل ها معمولاً از تخته سه لا یا چوب نرم ساخته شده اند

نکته : مبل با پایه های فلزی را خریداری نکنید زیرا آنها مستعد خراش هستند و حتی می توانند به کفپوش آسیب بزنند . اصولا پایه های یک مبل می بایست چوبی باشند تا از استحکام خوبی بهره ببرند .

نکات خرید مبل ؛ حالت ارتجاعی فنر :

مبل راحتی دلسی M503

حالت ارتجاعی مبل به نوع فنری که برای ساخت آن استفاده می شود بستگی دارد. یک کاناپه با کیفیت خوب از فنر های ارتجاعی دستی هشت طرفه استفاده شده است که باعث می شود صندلی ها راحت و با دوام باشند . همچنین بررسی کنید که فنر ها هنگام نشستن روی مبل ، صدای فشردگی و گوش خراشی ایجاد نمی کنند .

مواد پر کننده :

مبل های باکیفیت از فوم پلی اورتان (HR) با مقاومت بالا استفاده می شود که در الیاف مصنوعی یا پرهای طبیعی پیچیده شده است تا احساس نرم و تند و تیز ایجاد کند. همچنین بازوها و پهلوهای مبل را بررسی کرده و از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید تا قاب چوبی مبل را احساس نکنید .

مواد اثاثه یا لوازم داخلی :

مبل راحتی M500

در مورد کیفیت پارچه یا اثاثه یا پارچه چرمی که برای تزیین مبل استفاده می شود ، تحقیقاتی انجام دهید. به شما توصیه می شود برای اثاثه یا لوازم داخلی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید بخرید تا به دلیل قرار گرفتن در معرض مداوم در معرض نور خورشید از بین نروند .

پارچه هایی مانند پنبه و کتانی با تعداد نخ زیاد بسیار ترجیح داده می شوند زیرا دارای تنفس و راحتی هستند اما طول عمر آنها محدود است و ممکن است بعد از چند سال فرسوده شوند. همچنین می توانید پارچه های مصنوعی مقاوم در برابر لکه مانند پلی استر که ماندگار و آسان تر هستند را انتخاب کنید. بدنبال یک مبل با چرم اصل باشید و البته توصیه می شود از وسایل داخلی چرمی استفاده نکنید ، اگرچه مقرون به صرفه تر است. توجه داشته باشید که چرم مصنوعی ممکن است در تابستان احساس چسبندگی ایجاد کند و در یک دوره زمانی خاص فرسوده و پوسته پوسته شوند .

دوره گارانتی

مبل اقلیما (M504)

تولیدکننده باید در صورت بروز هرگونه نقص در قاب چوبی ، کیفیت کار و یا هرگونه نقص در مواد ، مدت ضمانت خوبی را برای تعمیر یا تعویض مبل ارائه دهد. مدت زمان گارانتی بسته به نوع و هزینه مبل معمولاً بین 12 تا 24 ماه (یا بیشتر) متغیر است .

sorce

لیست سوم چک لیست خرید مبل

مبل دنیز (M508)

متناسب بودن را بررسی کنید

در صورتی که مناسب شما نباشد ، در نظر گرفتن یک مبل در لیست خریدتان منطقی نیست. صندلی ها باید برای همه اعضای خانواده راحت باشند . اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید ، حتما در همه موقعیت های مختلف راحت باشید. در نظر گرفتن تناسب اولیه ، عمق صندلی ها است. بسته به ارتفاع خود ، صندلی های عمیق یا کم عمق را انتخاب کنید — بسته به ارتفاع کف مبل شما باید از پشت کل بدن شما را پوشش دهد . همچنین پاهایتان روی زمین قرار دهید و اگر مبل جایی است که دوست دارید چرت بزنید ، حتماً روی مبل دراز بکشید و ببینید که آیا آنقدر طولانی است که راحت بخوابید.

قاب را ارزیابی کنید

نکات خرید مبل تخت خواب شو ، پارچه و کوسن های مخصوص اثاثه یا لوازم داخلی و بالش ها می توانند هنگام فرسودگی جایگزین شوند ، اما هیچ مبلی را بعد از فرسودگی نمی توان تعمیر کرد ، مگر اینکه دارای یک قاب داخلی محکم و با کیفیت باشد. اگر هدف شما خرید مبل خوب است ، با یادگیری فریم های چوبی مبلمان شروع کنید. مبل های ارزان قیمت ممکن است دارای قاب هایی باشند که از تخته خرده چوب ، پلاستیک یا فلز ساخته شده اند ، اما یک مبل با کیفیت خوب دارای یک قاب چوب سخت است – ترجیحا یک قاب چوب خشک شده “کوره ای” ساخته شده از بلوط ، ساحل یا خاکستر است. قاب های کاج ارزان قیمت هستند ، اما اغلب ظرف 5 سال تقریباً پیچ و تاب می خورند.

پایه های مبل باید جزئی جدایی ناپذیر باشد یا با پیچ یا رولپلاک روی آن نگه داشته شود . اگر غیر این بود از خریداری مبل خودداری کنید. نکات خرید مبل ،

یک آزمایش آسان برای کیفیت ساخت فریم جامد ، بلند کردن یک گوشه جلویی یا پای مبل از کف تا ارتفاع 6 اینچ یا بیشتر است. اگر پای جلوی دیگر به سرعت از کف زمین بلند نشود ، این علامت آن است که قاب در حال پیچ خوردن است ، و بنابراین ضعیف است. هر کاناپه ای که به وضوح تحت این تست پیچ خورده و یا پوسته پوسته می شود ، مبلی است که باید از آن دوری کنید .

درباره نحوه ساخت بپرسید

مبل اوپال (M510)

اگرچه روشی که قطعات قاب در کنار هم قرار می گیرند ممکن است مشخص نباشد ، اما فرد فروشنده که مشخصات فنی چاپی را دارد باید این اطلاعات را داشته باشد. به دنبال قاب هایی باشید که با روپوش های چوبی ، روپوش های دوبل چوبی ، بلوک های گوشه ای چوبی یا پیچ های فلزی و براکت ها به هم وصل شوند. هرگز مبل راحتی را که فقط ماسوره ، میخ یا چسب مونتاژ شده باشد ، خریداری نکنید ، اگرچه این موارد ممکن است برای تقویت کار استفاده شده باشند .

نکات خرید مبل ،محل قرارگیری دست و بازو ها

نکات خرید مبل

مبل با قاب چوب سخت خوب که با روپوش یا روپوش گوشه ای مونتاژ می شود ، باید اثاثیه ای با کیفیت باشد ، اما هنوز هم ایده خوبی است که به زور بازوهای مبل را تست کنید تا مطمئن شوید که بسیار محکم هستند .

نکات خرید مبل ، فنر ها را در نظر بگیرید

نکات خرید مبل

نکات خرید مبل ، فنر هایی که بالشتک ها را روی یک مبل نگه می دارند در سه سطح کیفی قرار دارند . کم هزینه (و حداقل بادوام) آنهایی هستند که به هیچ فنر نیستند ، بلکه فقط توری یا مش هستند. اگر هدف شما یک مبلمان با کیفیت است از این مبل ها خودداری کنید.

بیشتر مبل ها از فنر مارپیچ استفاده می کنند – قطعه ای از سیم مارپیچ که نسبت به قاب فاصله زیادی دارد ، این پشتیبانی خوب است ، اما اگر فلز سنگین نباشد ممکن است به مرور زمان خراب شود .

مبل های لوکس دارای آنچه که به عنوان “فنر های هشت طرفه” شناخته می شود ، بسیار راحت اما همچنین گران هستند .  برخی از کارشناسان در مورد اینکه فنر های دستی راحت تر از فنر های مارپیچ خوب هستند ، اختلاف نظر دارند ، اما شما می توانید قاضی آن باشید.

لایه و گوشه های مبل را لمس کنید

نکات خرید مبل

قاب و تمام گوشه مبل باید به خوبی از تیزی خارج شده باشند . دست خود را روی همه گوشه ها بکشید تا مطمئن شوید که نمی توانید لبه های تیز قاب را احساس کنید.

مکانیسم های عملیاتی را آزمایش کنید

اگر مبل شما تخت خواب شو است ، حتماً این مکانیسم را به طور مکرر و تهاجمی امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که این مکانیسم به راحتی کار می کند. مبلمان چوبی یا مبلمان متحرک به طور کلی گران تر هستند  ولی مناسب برای این مکانیسم اند .  از هیچگونه مضرات مکانیکی یا عملکرد خشن که متوجه ضعف مکانیسم می شوید غافل نشوید -با این حال این موارد تنها پس از استفاده مکرر در خانه شما به طور کامل مشخص می شوند . نکات خرید مبل

نکات خرید مبل ؛ اثاثه یا لوازم داخلی را ارزیابی کنید

نکات خرید مبل

نکات خرید مبل ، اثاثه یا لوازم داخلی با کیفیت ممکن است برای راحتی در نشستن مبل شما حیاتی نباشد ، اما برای جذابیت بصری آن بسیار مهم است.

همانطور که در لباس هایمان، الگو ها و نوار ها باید مطابقت داشته باشند. اگرچه ممکن است فورا چشم شما را به خود جلب کند ، الگوهای یا نوار های ناسازگار به شما این حس را می دهند که چیزی “اشتباه ” است. نوارهایی که با درزها مطابقت دارند ، یک مبل را به خوبی تمام می کنند. الگو ها باید در مرکز قرار بگیرند و همه درز ها و دوخت ها باید مستقیم حرکت کنند. بافت ناهموار و درزهایی که به یک طرف یا طرف دیگر کشیده می شوند ، بدین معنی است که دوخت خوب نبوده است.

استفاده از پارچه ای که تعداد نخ های بالاتری دارد ، نشانگر بافت متراکم تر و پارچه ای با دوام تر است .

 

مبلمان چستر

مبلمان راحتی

مبلمان کلاسیک

مبلمان L

مبلمان استیل

مبلمان تخت شو

 

sorce

 

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • بوی گل موسسه بوی گل

مدرن باف

نکات خرید مبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی