گل آرایی

هر چیز که درباره گل آرایی باید بدانید

گل آرایی

هر چیز که درباره گل آرایی باید بدانید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مبل‌های L  بدون شک اختراعی درخشان برای خانه‌های شلوغ است. به خصوص اگر خانه شما از فضای کمتری برای پذیرش تمام مبلمان برخوردار باشد یک مبل L که نه تنها از نظر سایز بلند است بلکه به شما یک فضای کامل و راحتی برای نشستن هدیه می‌دهد. این مدل مبل در مدیریت فضا نقشی بسیار حیاتی را ایفا می‌کند. اگر شما هم به خریدن یک مبل L فکر می‌کنید اما مطمئن نیستید کدام سبک، اندازه یا پارچه را انتخاب کنید بهتر است که این مقاله را تا آخر  بخوانید.

این راهنمای خرید بی‌نظیر توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی مدرن‌باف تهیه شده است. این راهنما با توصیه‌ها، فکرهای بکر و نکاتی برای کمک به شما برای خرید یک مبل L مناسب برای منزل پر شده است.

فضای خود را اندازه‌گیری کنید.

فضای خود را اندازه‌گیری کنید.

همانطور که در بالا اشاره شد مبل‌های L یک انتخاب مناسب برای خانه‌های فوق‌العاده شلوغ است. اما چرا؟ این نوع مبل به شما اجازه می‌دهد که روی آن دراز بکشید، آن‌ها می‌توانند نقشه باز فضای شما را منطقه‌بندی کنند و آن‌ها می‌توانند به راحتی بسیاری از افراد و حتی حیوانات خانگی را جا بدهند.

اولین گام شما در هنگام خرید یک مبل L اندازه‌گیری میزان فضای موجود و قابل دسترس شما در اتاق است که شما می‌خواهید مبل L خود را در آن قرار بدهید.

با اندازه‌گیری طول اتاق خود شروع کنید که شامل امتداد هر دو دیوار است به خصوص اگر شما مبل L خود را در گوشه اتاق قرار می‌دهید. به خاطر داشته باشید که در هر اتاق  برای میزهای عسلی و هم‌چنین آباژور ایستاده در هر طرف مبل فضایی در نظر بگیرید.

سپس با در نظر گرفتن فرش یا میزی که در مقابل مبل L قرار خواهد گرفت عمق فضای خود را اندازه‌گیری کنید. در آخر ارتفاع فضا را با توجه به هر رادیاتور یا قفسه اندازه‌گیری کنید.

نکته: با استفاده از نوار چسب کاغذی ابعاد مبل جدید خود را روی زمین مشخص کنید تا ببینید آیا مناسب است یا خیر! انجام کار بسیار ساده است و نیاز به زمان زیادی هم ندارد. یک نمونه انجام شده را در ادامه می‌توانید ببینید.

به محض مشخص کردن اندازه اتاق خود شما می‌توانید خرید مبل L را آغاز کنید.

 

سبک خود را انتخاب کنید!

سبک‌های مختلف و متنوع زیادی برای مبل L وجود دارد. بیایید با هم بعضی از این طرح‌ها را بررسی کنیم.

مبل L شزلون (Chaise)

مبل L شزلون (Chaise)

اگر می‌خواهید که یک مبل L جمع و جور داشته باشید یک نوع شزلون وجود دارد که تنها چیزی است که شما به دنبال آن هستید. این طرح تمام راحتی‌های یک مبل راحتی L را بدون ردپایی و اشغال کردن فضای زیادی در اختیار شما قرار میدهد. برخی از  مبل‌های L شزلون هم دارای فضایی برای نگهداری وسایل هستند که در زیر آن فضای بسیار مفیدی برای ذخیره‌سازی کنترل تلویزیون، اسباب‌بازی‌ها، مجله‌ها و حتی پتو وجود دارد.

در دو نوع طرح دست راست و دست چپ موجود است. صندلی‌های شزلون در هنگام بیرون کشیدن باکس‌های زیر آن در هر دو مدل بسیار راحت است.

به دلیل طرح‌های جمع و جور این نوع مبل L به زیبایی میتوان در فضاهای به نسبت بزرگ با یک چهارپایه زیبا یا یک صندلی راحتی آن‌ها را کار کرد که شیک بودن خودش را نشان دهد.

مبل‌های L گوشه‌دار

مبل L گوشه‌دار

اگر شما یک گوشه زشت بدقواره در خانه دارید که  به فکر پر کردن آن هستید یا یک اتاق با شکل نامنظم دارید یا به دنبال یک طرح چشم‌نواز خاص هستید این نوع مدل را انتخاب کنید.

یک مبل L گوشه‌دار یک مبل انعطاف‌پذیر در اختیار شما قرار می‌دهد که برای خانه‌های خانوادگی وقتی تصمیم گرفتید که جلوی تلویزیون بشینند و با هم فیلم ببینند مناسب است. در واقع ایده پشت این طرح پر کردن فضای نشیمن به طور کامل است. اگر شما یک فضای نشیمن بزرگ‌تری دارید که نیاز به پر کردن دارد یا دوست دارید که  از بیشترین فضای نشستن اتاق کوچک‌تر خود بهره ببرید بهتر است که این مبل L زیبا را در نظر بگیرید.

مبل L تخت‌شو

مبل L تخت‌شو

آیا در خانه شما یک معتاد تلویزیون یا یک خوره بازی دارید که عاشق ساعت‌ها فیلم دیدن و بازی کردن است؟ حتی دو نفر؟ اگر جواب این سوال مثبت است پس بهتر است یک مبل‌ L تخت‌شو در بالای لیست خرید روزانه خود قرار دهید. با لمس یک دکمه به سادگی و راحتی می‌توانید به عقب برگردید و فورا استراحت کنید.

در برخی از طرح‌های مدرن این نوع مبل شما می‌توانید بدون ترس از خراب شدن رنگ نقاشی دیوار خود آن‌ها را به سمت دیوار هل دهید و حتی آن را به دیوار بچسبانید. در این مدل طراحی پیشانی مبل در هنگام جمع شدن به هیچ عنوان دیوار را لمس نمی‌کند.

یک فضای مناسب و عالی برای گذراندن یک روز تعطیل در خانه!

مبل L مدولار

مبل L مدولار

آیا  شما از آن دسته از افراد هستید که علاقه دارید هر چیزی را خودتان طراحی کنید؟ آیا شما هم مثل من به فکر طراحی یک مبل L هستید؟ پس بهتر است که یک مبل L مدولار را در نظر بگیرید. این مدل مبل L به شما این امکان را می‌دهد تا هر نوع مبلی که دوست دارید را طراحی و ایجاد کنید. مبل‌های L مدولار از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید مطمئن شوید که از هر متر متر خانه استفاده کرده‌اید.

U شکل

مبل U شکل

بدون شک مبل‌ L به شکل U یک انتخاب بسیار عالی برای خانواده‌های پرجمعیت با تعداد زیادی حیوان خانگی که فضا را اشغال میکنند است.

بهترین قسمت در مورد مبل‌های U شکل این است که آن‌ها بر خلاف بقیه مدل‌ها دارای دو گوشه هستند. بنابراین این امکان فراهم می‌شود که هر کسی مکان مورد علاقه خود برای نشستن را انتخاب کند. البته بحث‌هایی وجود خواهد داشت پیرامون این مساله که کی کجا بشینه؟!

در برخی از مدل‌های جدید مبل‌های U شکل قابل تنظیم است. این بدان معنا است که شما می‌توانید یک تخت، صندلی شزلون یا یک صندلی ماساژور به آن اضافه کنید و به راحتی روی آن دراز بکشید.

مبل L  چستر

مبل L  چستر

اگر شما هم عاشق طرح‌های کلاسیک یک مبل راحتی هستید اما به دنبال چیزی هم هستید که فضای بیشتری برای دراز کشیدن در اختیار شما قرار بدهد بهتر است که به فکر خریدن یک مبل L چستر باشید.

یک مبل چستر با بازوهایی کشیده و پاهایی که مبلمان را از کف جدا می‌کند به فضای خانه شما یک ظاهر بی‌انتها می‌بخشد.

اصلی‌ترین نکته در مورد مبل چستر شاید این مساله باشد که این مدل از مبل‌های L را می‌توان در هر اندازه‌ای ساخت و هیچ محدودیت در این زمینه وجود ندارد. بنابراین می‌توان از آن‌ها برای طراحی خانه‌های کوچکتر هم استفاده کرد.

راست دست یا چپ دست؟

راست دست یا چپ دست؟

هنگام مرور گزینه‌ها و مدل‌های مختلف مبل L به صورت آنلاین احتمالا با دو مدل مبل L مواجه شده‌اید که به دلیل ظاهر آن‌ها راست دست و چپ دست شناخته می‌شوند. اما مساله اصلی انتخاب درست یکی از این دو طرح است.

در واقع از نظر ظاهری صندلی‌های چپ دست صندلی‌های کشیده شده در سمت چپ قرار دارند و به همین ترتیب این صندلی‌ها در مدل راست دست در سمت راست قرار دارند.

دقیقا زمانی که شما برای قرار دادن آثار هنری، تزییان و دکوراسیون دیواری خلاق خود برنامه‌ریزی می‌کنید باید برای این مساله تصمیم‌گیری کنید. همچنین قبل از انتخاب نمای روبرو باید در مورد چگونگی مبل L خود فکر کنید.

معمولا انتتهای طولانی در مقابل یک دیوار قرار می‌گیرد تا اتاق باز شود و فضای نشستن بیشتری ایجاد شود اما ممکن است که مبل L نقش یک تقسیم‌کننده را در یک اتاق بسیار بزرگ ایفا کند تا جلوه‌ای دنج به فضای نشستن شما ببخشد.

رنگ خود را انتخاب کنید!

رنگ خود را انتخاب کنید!

پس از تصمیم‌گیری در مورد اندازه و چپ‌دست و راست‌دست بودن مبل چالش واقعی خرید مبل L  شروع می‌شود. شاید قبل از هر چیزی از خودتان بپرسید چه رنگی بهتر است؟

مبل‌های L شما کانون اتاق نشیمن شما خواهد بود. بسته به جایی که از نظر دکوراسیون در اختیار دارید ممکن است بخواهید که دکوری که در نظر گرفتید سازگار شود. یا حتی شما ممکن است بخواهید که دکوراسیون را در اطراف مبل L خود قرار دهید.

در هر صورت رنگ خنثی یکی از بهترین انتخاب‌های برای مبل L است. شما باید در نظر بگیرید که یک مبل L یک خرید بزرگ است که احتمالا می‌خواهید سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید. بنابراین بهتر است که از یک مبل با کیفیت و رنگ و سبک متنوع و مناسب استفاده کنید. به این ترتیب حتی در صورتی‌که دیوارهای خانه را دوباره رنگ کنید باز هم مبل L با آن مطابقت دارد.

سایه‌های روشن‌تر و خاکستر می‌توانند ظاهر خانه شما را زیبا کنند اما در عین حال مستعد لکه‌ها هستند. مبل L شما ممکن است هم به عنوان مبل شما باشد و هم یک تخت برای مهمان‌های شما باشد. بنابراین بهتر است که برای ظاهری مدرن‌تر و کاربردی‌تر از رنگ آبی تیره یا خاکستری استفاده کنید. شما می‌توانید رنگ‌های روشن‌تر را برای بالشتک‌ها استفاده کنید.

خودتان را با پارچه‌ها سرگرم کنید!

خودتان را با پارچه‌ها سرگرم کنید!

حالا که شما درباره اندازه و رنگ و سبک مبل L خود تصمیم گرفته‌اید وقت آن است که یک پارچه زیبا برای آن پیدا کنید که طراحی شما را به پایان برساند.

از پارچه‌های تمام نخ، پشمی‌های نرم گرفته تا مخمل‌های مخملی و چرم‌های گرم پارچه‌ای که شما برای مبل L خود انتخاب می‌کنید تاثیر به سزایی در احساس و جو فضای شما و ظاهر اتاق شما خواهد داشت.

شما می‌توانید به دنبال پارچه‌هایی باشید که مناسب خانواده باشند. این نوع پارچه باید هم در مقابل لکه مقاوم باشد هم از دوام بالایی برخوردارد باشند. بنابراین مبل L شما برای سال‌ها به همان اندازه روز اول جدید و جذاب به نظر می‌رسد.  برخی از مدل‌ها شما با پرداخت مبلغ اندکی می‌توانید از پارچه‌هایی با دوام بسیار بالا حتی 5 سال مقاوم در مورد لکه استفاده کنید. بدون شک یک سرمایه‌گذاری اندک اما ارزشمند باعث می‌شود که عمر مبل L شما طولانی‌تر شود.

نکات خرید مبل که فقط فروشندگان مبل آن را می دانند

مبل L  خود را کجا قرار بدهیم؟

مبل L  خود را کجا قرار بدهیم؟

هیچ قانونی برای اینکه به شما بگوید مبل L  را باید در کدام نقطه از خانه قرار بدهید وجود ندارد. در ضمن هیچ کسی نمی‌تواند شما را مجبور کند که این مبل را در گوشه خانه بگذارید. به راحتی می‎‌توانید این مبل را در گوشه اتاق، بین دو اتاق، سراسر اتاق یا حتی وسط اتاق به کار ببرید.

مبل‌های L می‌توانند در وسط اتاق یا در یک طرف آن بسیار عالی کار کنند. اگر چه این امر بستگی زیادی به اندازه و شکل اتاق شما دارد. در صورت داشتن یک فضای باز این مبل می‌تواند به شما در تقسیم کردن این فضا به دو بخش با دو عملکرد متفاوت کمک کند.

چه در گوشه اتاق ساکت و خاموش باشد و چه در میان اتاق خودش را به رخ دیگران بکشد مبل‌های L به طور درخشانی برای خانواده‌های بزرگ و خانه‌هایی که اغلب میزبان مهمان‌های زیادی هستند بسیار مفید است. اما نباید فراموش کرد که این مدل مبل برای افرادی که عاشق دراز کشیدن هستند هم بسیار عالی است. اگر شما هم عاشق این کار هستید بهتر است که هر چه سریع‌تر یک مبل L تهیه کنید.

لوازم جانبی را اضافه کنید

اضافه کردن لوازم جانبی

مرحله آخر قسمت سرگرم‌کننده ماجرا است. مبل L  خود را تزیین کنید.

اگر به دنبال یک رنگ خنثی برای مبل L خود رفته‌اید پس چرا به یک بافت و کوسنی که با دقت فراوان گلدوزی شده است فکر نمی‌کنید؟ از طرف دیگر اگر به دنبال رنگی جسورانه‌تر برای مبل خود رفته‌اید چرا آن رنگ را در فرش، تابلوهای هنری و لوازم جانبی خود در نظر نمی‌گیرید که به عمق طرح خود اضافه کنید؟

هدف شما این است که اطمینان حاصل کنید که تمام لوازم جانبی شما در کنار هم زیبا هستند تا یک فضای کامل احساس شود.

 

امیدواریم که این پست رمز و راز خرید بی عیب را در اختیار شما گذاشته باشد. اگر این چند راهنمایی ساده خرید مبل L را دنبال کنید دیگر هیچ وقت پا روی مبل جدید دیگر خود قرار نخواهید داد.

نگران تحویل مبل L خود هم نباشید. شما به راحتی می‌توانید ابتدا مبل مورد نظر خود را از بین محصولات فروشگاه اینترنتی مدرن‌باف انتخاب کنید و بعد در خانه تحویل بگیرید.

 

مبلمان چستر

مبلمان راحتی

مبلمان کلاسیک

مبلمان L

مبلمان استیل

مبلمان تخت شو

 

Sources:

TOP 5 TIPS TO BUYING A CORNER SOFA

SOFA BUYING GUIDE: 7 TIPS FOR BUYING A GREAT CORNER SOFA BED

https://modernbaf.com/corner-sofa/

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • بوی گل موسسه بوی گل

مبل های L

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی